Alla inlägg under oktober 2011

Av isabel - 31 oktober 2011 11:45

  Nu har mitt efterlängtade höstlov kommit! Men för de är inte jag ledig, har fortfarande mitt projektarbete att jobba med. Känns skönt att jag inte behöver gå i skolan för då kan jag lägga ner all tid jag har att vara i stallet, det är kanon!


Finns så mycket att pyssla med när man är ledig. Till exempel så måste jag börja planera vilka tävlingar jag ska ut på i vår!


Slänger upp en bild på min fiiiiiina häst!

Av isabel - 27 oktober 2011 13:24

Sitter nu och laddar för att träna sent i kväll. Har valt Vado för att han verkligen behöver komma ut och träna.. Först ska jag bara vänta på hovslagaren eftersom Vado har trampat av sig en sko.


 Ska försöka få mamma att filma lite från träningen idag och blir det så kommer det upp här sen.


Höll nästan på att glömma bort att berätta att han ska få "tävlingsträna" nästa helg den 5/11. Han kommer då att få hoppa 90 cm och 1m bara för att få in rutin. Då kommer han filmas och det kommer självklart upp här!

Av isabel - 25 oktober 2011 12:11

Nu när hösten och vintern kryper sig på ska man träna hästarna hårt så att de kan matchas inför nästa års tävlingar. Det är precis vad jag tänker göra nu!
Nu har Vado haft sin lilla vila och det är som att rida på ett skakad läsk. Han kommer att starta på en träningstävling den 5/11 för att bara få hoppa lite banor.

Träningarna fortsätter som vanligt och han gör stora framsteg, han lägger även på sig muskler så som han ska och det tackar vi för!


Ska leta efter bilderna när han precis hade kommit och slänga upp dem här.


Av isabel - 11 oktober 2011 11:16

Jag har denna blogg för att jag har en häst som projektarbete i skolan. Här ska jag uppdatera hur hans utveckling går eftersom han inte har gjort någonting innan jag köpte honom. Under den tiden som han nu har varit hos mig har han gjort stora framgångar. Jag slänger även upp en film på honom på hans andra tävling på 1m :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards