Alla inlägg under december 2011

Av isabel - 13 december 2011 10:24

Nu kommer en film!


Det visade sig att jag kunde ladda upp den direkt ifrån mobilen..


Den här filmen är från en träning precis innan vi började träningarna inomhus.

Av isabel - 13 december 2011 10:15

Jag har flera filmer som ligger och väntar på att bli utlagda här, men just nu har jag lite problem med att lägga över dom!

Ska försöka lösa de så fort jag kan!
I söndags blev han rakad för allra första gången och han skötte sig exemplariskt! Man rakar hästarna för att de inte ska bli så svettiga och sedan behöba gå ut i kylan och frysa...
Så just nu går han med flera täcken ute för att inte frysa!

vado har visat lite humöpr när jag har tränat honom han har sparkat rakt ut med bakbenen och hoppat rakt upp i luften. Min tränare Cia säger att det kan vara för att är kall och vill göra allt som det bara går för att hålla sig varm, så jag hoppas det är så! Att ha en unghäst som kommit in i trotsåldern är inte roligt.....

Ska ladda upp filmerna så fort det bara går!

Av isabel - 6 december 2011 10:05

Idag är det tisdag och jag slutar tidigt! Det menas med att jag ska ta med min lilla bebis in till ridskolan så att han verkligen får ridas igenom och bli svettig!

Jag har gjort ett träningschema till honom som gör att han kommer bygga muskler och vara i god form till våren. Har lagt in två vilodagar åt honom för att han ska hinna återhämta sig.

Den 17/12 ska jag ta med honom på en träningstävling där han bara ska få gå in och bli säker på höjderna.

Senare idag kommer jag lägga upp filmer från hans första tävling där han hoppade 80 och 90 cm.

Hittade en bild på honom från i somras, kolla vilka fina bakben!
 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards