Alla inlägg under november 2011

Av isabel - 17 november 2011 11:07

5 November gick jättebra, det var då jag var iväg på en träningstävling med honom. Nu blir det bara träning hela vintern :)


Det är så roligt att se Vados utveckling, att han utvecklas efter varje ridpass. Det är helt fantastiskt!

Jag har lite kvar att jobba med att han ska vara lugn när man kommer med borsten och ska borsta honom, då kan han bli lite orolig och gå iväg.


Jag har börjat kollat på vilka tävlingar jag ska åka på i vår. Det finns så många, det är jätteroligt. Det ser ut som att det redan blir en tävling i Februari och sen rullar det bara på!


Skulle lägga upp en bild på Vado men det funkar inte så det får bli senare! :)


Tjingeling!



Av isabel - 3 november 2011 12:00

Det är så roligt att rida Vado nu när han börjar slappna av på ett helt annat sätt. Han är inte rädd för allt runt om kring längre, och det är skönt!

Han älskar när jag pysslar med honom och det är lika där att han har börjat slappna av men har fortfarande en bit kvar till att vara helt avslappnad.
Han kan bli lite rädd när jag kommer med en borste och ska borsta.



 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards